برای اولین بار در فردیس: میز خدمت دفتر تسهیلگری در منطقه۲ شهرداری برگزار شد

مدیر طرح‌های توسعه شهری شهرداری فردیس از برگزاری میز خدمت دفتر تسهیل گری به صورت پایلوت در منطقه۲ این شهرداری خبر داد و گفت: این آیین برای اولین بار و با هدف آموزش و ترغیب شهروندان به بازآفرینی شهری برگزار شد.
به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار….زینب فروزان مهر اظهار کرد: برای اولین بار در فردیس میز خدمت برای معرفی دوره های آموزشی و مهارت آموزی توسط دفتر تسهیل گری و توسعه محلی شهرداری برای محلات اولویت اول بازآفرینی شهری، روبروی یادمان شهدای گمنام پارک بهشت برگزار شد.
وی افزود: در این آیین علاوه بر پیش ثبت نام از ساکنان محلات یاد شده برای دوره‌های مختلف با ارائه مدرک فنی حرفه ای برای افزایش زمینه های اشتغال، فعالیت های دیگر دفتر تسهیلگری این شهرداری برای ساکنان توضیح داده شد.
مدیر طرح های توسعه شهری شهرداری فردیس ضمن تشکر از حضور داوطلبین جمعیت هلال احمر شهرستان فردیس و مسئولین خانه هلال احمر گلستان که خدماتی شامل مشاوره های پزشکی و سنجش فشار خون برای افراد متقاضی، ارائه دادند و مسئول قرارگاه اجتماعی محله پیک و اهری و جمعی از معتمدین محله، گفت: در میز های خدمت بعدی از حضور مسئولین نیز بهره مند خواهیم شد.
فروزان مهر ادامه داد: خدمات رسانی به ساکنان محلات واقع در محدوده های بازآفرینی از اولویت های اجرایی این شهرداری است که با پیگیری های مستمر دبیر ستاد بازآفرینی شهرستان فردیس و مکاتبه با دستگاه های اجرایی برای انجام پروژه های مورد نیاز این محلات در قالب پروژه های اقدام مشترک در اسرع وقت در دستور کار ستاد قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه خدمات مذکور از سال گذشته برای ساکنان آغاز گردیده است، گفت: دفتر تسهیلگری این شهرداری ضمن پیگیری تحقق پروژه های اقدام مشترک در محلات اولویت اول بازآفرینی (قائمیه و سرحدی) در خصوص اطلاع رسانی و راهنمایی برای تجمیع، نوسازی، اخذ سند تک برگ برای پلاک های قولنامه ای از طریق کمیسیون ماده ۹ و احصاء مشکلات کالبدی ساکنان، ارائه مشاوره تحصیلی و خانواده، آمادگی لازم برای ارائه خدمات رایگان به ساکنان محلات مذبور را دارد.
فروزان مهر با اشاره به استقبال خوب ساکنان از میز خدمت برگزار شده به ویژه حضور موثر فعال کودکان و انجام کارهای هنری از جمله نقاشی و رنگ آمیزی توضیح داد: کارگاه های آموزشی مختلف و میزهای خدمت با موضوعات گوناگون و با هدف ارتقا دانش عمومی ساکنان و ارتقا سطح کیفی زندگی در محلات موصوف به صورت مستمر برگزار خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا