اولین آیین رونمایی از تجهیزات مدیریت بحران شهرداری فردیس: بحران در کمین بافت های ناکارآمد شهری است/بازسازی‌ها نیازمند تاب آوری بیشتری است

شهردار فردیس گفت: در بازسازی‌ها باید تاب آوری را افزایش دهیم. بافت ناکارآمد شهری زمینه‌های بحران را فراهم می کند که باید بازنگری شود.
به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، محمدرضا احمدی نژاد در آیین رونمایی از تجهیزات مدیریت بحران شهرداری فردیس که روز دوشنبه در سوله مدیریت بحران منطقه۲ این شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت بحران، اقدامات پیشگیرانه و تهیه تجهیزات برای مقابله با بحران اهمیت بالایی دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در بازسازی‌ها باید تاب آوری را افزایش دهیم، عنوان کرد: بافت ناکارآمد شهری زمینه‌های بحران را فراهم می کند که باید بازنگری شود.
شهردار فردیس خاطرنشان کرد: تجهیزاتی که امروز از آن رونمایی می شود زحمت همکارانم در خدمات شهری و مدیریت بحران است، این مهم حداقلی است که فراهم شده.
وی با اشاره به اهمیت موضوع نرم افزاری و آموزش مدیریت بحران، تصریح کرد: علاوه بر پیشبینی و تجهیز لوازم بحران، آموزش شهروندی برای مقابله با بحران نیز مقوله بسیار مهمی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا