اهداء تندیس شهید امیر عبداللهیان به رئیس اتاق بازرگانی البرز در آئین معرفی برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان

پرهام رضایی رییس اتاق بازرگانی البرز به عنوان یکی از برگزیدگان بخش تعامل و خدمت جشنواره شهید رجایی استان در سال جاری معرفی و تندیس شهید امیرعبداللهیان به وی اهداء شد.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان در سال جاری برگزار شد و دستگاه‌های اجرایی برگزیده این جشنواره در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

در این جشنواره و در بخش تعامل و خدمت به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار خدمت “شهید جمهور آیت‌‌الله سیدابراهیم رئیسی، “شهید محمدعلی آل‌هاشم”، “شهید حسین امیرعبداللهیان” و “شهید مالک رحمتی” از چهار شخصیت منتخب و ممتاز استان البرز تقدیر به عمل آمد.

بر این اساس پس از ارزیابی دبیرخانه جشنواره شهید رجایی و در بخش تعامل و خدمت آن در سال ۱۴۰۳ به پاس ایجاد تعامل و ارتباط سازنده میان دولت و بخش‌ خصوصی در راستای رفع موانع تولید، تندیس شهید امیرعبداللهیان به پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز اهداء شد.

در حاشیه برگزاری این آئین، پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز برگزیده بخش تعامل و خدمت جشنواره شهید رجایی استان بیان کرد: با توجه به استقرار دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی در اتاق بازرگانی البرز و برگزاری مستمر و ماهانه این شورا با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگانی از بخش‌ خصوصی، در قالب این تعاملات، ارتباطات گسترده و اثربخشی میان دولت و بخش ‌خصوصی از جمله صاحبان حوزه تولید و صنعت شکل گرفت‌.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری نشست‌های مشورتی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌ خصوصی البرز و خروجی مثبت این جلسات در قالب مکاتبات ملی و استانی برای پیگیری مطالبات فعالان اقتصادی گفت: در این میان مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرک‌های صنعتی استان همکاری و تعامل سازنده‌ای با اتاق بازرگانی البرز و دبیرخانه شورای گفت‌وگو داشتند.

رئیس اتاق بازرگانی البرز بیان کرد: موفقیت در جشنواره شهید رجایی استان که با هدف معرفی دستگاه‌های خدمت‌رسان تعامل‌گرا و مسئولیت‌پذیر در بخش‌های مختلف برگزار می شود، مسئولیت ما را در این حوزه دو چندان می‌کند‌.

وی افزود: نگاه دولت به رویکرد تعاملی در سطح استان از جمله در زمینه ارتباطات سازنده با بخش‌‌ خصوصی به فعالان اقتصادی انگیزه‌ای مضاعف می‌‌دهد که با جدیت پیگیر حل مسائل و مشکلات خود باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا