امروز در شورای اسلامی شهر فردیس مطرح شد؛ موافقت اعضای شورا با لایحه شهرداری مبنی بر سهم سرانه

دویست و هشتاد و نهمین جلسه رسمی(فوق العاده) شورای اسلامی شهر فردیس با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، دویست و هشتاد و نهمین جلسه رسمی(فوق العاده) شورای اسلامی شهر فردیس با ریاست سید حمید یعقوبی و قرائت دستور جلسه توسط ملیحه اکبری دبیر شورا، صبح امروز یکشنبه مورخ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ برگزار شد.

مصطفی رشیدی سخنگو و رئیس کمیسیون عمران،شهرسازی و حقوقی،املاک شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به تلاش های این کمیسیون در راستای صیانت از حقوق شهروندان اظهار کرد: نظریه ی واصله هیئت تطبیق به شورا با موضوع لایحه ی شهرداری مبنی بر سهم سرانه، امروز مطرح شد و موضوع مذکور در چندین جلسه ی کمیسیون های تخصصی شورا، مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و در جلسه صحن رسمی قرائت و با آن موافقت شده بود که پس از آن به هیئت تطبیق ارسال شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس در ادامه افزود: در جلسه ی امروز با دریافت نظریه ی هیئت تطبیق، موافقت و نهایی شدن مصوبه شورا اعلام شد.

در این جلسه یکصد و پانزدهمین صورتجلسه کمیسیون عمران، شهرسازی و حقوقی، املاک با دستور جلسه انتخاب هیئت رئیسه سال چهارم کمیسیون مذبور، بررسی شد و مصطفی رشیدی به عنوان رئیس کمیسیون، صابر کریمی رزکانی نایب رئیس و ابراهیم رنجبر به عنوان دبیر کمیسیون انتخاب شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا