استقبال بیش از ۱۰ هزار نفری دختران و بانوان از جشنواره فرهنگی و تفریحی بوستان پردیس بانوان

🔶 به مناسبت عید سعید غدیر خم و دهه ولایت بیش از ۱۰ هزار نفر از دختران و بانوان شهر تهران از جشنواره فرهنگی و تفریحی بوستان پردیس بانوان بهره مند شدند.

✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و دهه ولایت، گفت:  جشنواره فرهنگی و تفریحی ویژه‌ی بانوان و دختران پایتخت به مناسبت عید غدیر خم و دهه ولایت با هدف افزایش سطح نشاط اجتماعی و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های فراغتی، تفریحی و فکری بانوان و دختران شهر تهران و ارتقای سلامت جسمی و روحی آنان ؛ از دوم تیر ماه ۱۴۰۳ به مدت ۳ روز در بوستان پردیس بانوان برگزار شد.

🔸 مالمیر در ادامه افزود: برپایی استیج فعالیت‌های فرهنگی و هنری از جمله مولودی خوانی، دف نوازی، مسابقات پانتومیم، نمایش عروسکی، موسیقی عیدانه از ویژه برنامه‌های این جشنواره بود.

🔸 به گفته‌ی وی؛ گذرهای تفریحی فراغتی، ورزشی و بازی‌های آبی، توپی، بومی و محلی، فکری و تمرکز ذهنی، انواع مسابقات هنری و مهیج ویژه بانوان به همراه اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات نیز در این جشنواره برپا شد.

🔸 مالمیر گفت: برپایی ایستگاه فروش محصولات دست آفریده‌های زنان، برنامه‌های دوستدار محیط زیست و مدیریت مصرف، انواع بازهای کودکانه، عرضه و فروش غذاهای سالم با تخفیف ویژه، اهدای بن تخفیف جهت استفاده از خدمات استخر سرپوشیده، ترامپولین و دوچرخه سواری از دیگر برنامه های این جشنواره بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا