ارتقای ۸۴ رتبه ای منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در کیفیت خدمات الکترونیکی

به دنبال اعلام نتایج ارزیابی دوره دهم کیفیت خدمات الکترونیکی، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام توانست در بین ۱۶۲ دستگاه اجرایی مشمول، جایگاه ۵۱ کشوری را کسب نماید که این جایگاه نشان از ۸۴ رتبه پیشرفت این منطقه نسبت به ارزیابی دوره قبل دارد‌.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، کاربر پسند بودن خدمات الکترونیکی و بلوغ فناوری، شفافیت و دسترسی پذیری اطلاعات، یکپارچگی و جامعیت خدمات الکترونیکی و مشارکت پذیری الکترونیکی شهروندان از جمله موضوعاتی است که در ارزیابی دوره دهم کیفیت خدمات الکترونیکی لحاظ شده است.

بر اساس این معیارها، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام موفق به کسب امتیاز نهایی ارزیابی ۶۵.۵۰ شده است، این در حالی است که امتیاز این منطقه در دوره قبلی ۱۴.۹۴ و رتبه آن نیز ۱۳۵ بوده است.

لازم به ذکر است، نتایج ارزیابی دوره دهم کیفیت خدمات الکترونیکی از آذر لغایت اسفند ۱۴۰۲ توسط دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات و ارتباطات و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران انجام شده است.

این اقدام در راستای تکالیف محوله وفق مواد ۶۷ و۶۸ قانون برنامه ششم توسعه و مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه در حوزه توسعه و استقرار دولت الکترونیکی و توسعه دولت هوشمند در کشور و در اجرای بند(۲) مصوبه جلسه یازدهم شورای اجرایی فناوری اطلاعات مبنی بر ارزیابی مستمر کیفیت وب گاه ها و خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی انجام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا