ارائه خدمات نیرو‌های خادم الحسین (ع) در مرز شلمچه؛ شهرداری منطقه ۱۵تهران به عنوان معین مرز شلمچه انتخاب شد

🔶 شهردار منطقه ۱۵ از انتخاب این منطقه به عنوان معین شهرداری منطقه یک در نقطه مرزی شلمچه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی و اتخاذ تمهیدات ویژه ستاد اربعین باب الرضای پایتخت خبر داد.

✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به زائران اربعین یک کار دلی و اعتقادی است، گفت: خدمت و حرکت در مسیر اباعبدالله الحسین (ع) توفیق و نعمت بزرگ الهی است و باید تلاش کنیم تا شرایط حضور برای دلدادگان حسینی را در مسیر پیاده روی مهیا سازیم.

🔸 وی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱۵ به عنوان معین شهرداری منطقه یک در مرز شلمچه برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی انتخاب شده‌است گفت: بر این اساس تمام ظرفیت‌ها در زمینه ارائه خدمات در حوزه‌های خدمات شهری، زیباسازی و فرهنگی و حضور پررنگ مواکب حسینی در این نقطه مرزی متمرکز خواهد شد.

🟧 برپایی موکب در مرز شلمچه

🔸 وی با تأکید بر بسترسازی مناسب برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی افزود: برای برگزاری باشکوه این راهپیمایی بزرگ باید از همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران بهره گرفت.

🔸 شیری اضافه کرد: ۴۰ نفر از عوامل خدمات شهری، به شلمچه اعزام شده‌اند و تا سه روز پس از اربعین در مرز شلمچه به زائران ارائه خدمت خواهد کرد.

🔸 شیری در ادامه به اعزام نیرو‌های خدمات شهری منطقه ۱۵ به نجف اشرف و کربلا اشاره کرد و گفت: امسال نیز همکاران ما از باب الرضا تهران برای خدمت‌رسانی شبانه روزی به زائرین رویداد عظیم مردمی اربعین در نجف اشرف مستقر شده‌اند و طرح نگهداشت، پاکسازی و خدمت‌رسانی با جدیت در حال انجام است.

🟧 از میدان خراسان تا میدان شوش میزبان جاماندگان حسینی

🔸 شهردار منطقه همچنین به برپایی مراسم جاماندگان اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: به منظور خدمات‌رسانی به راهپیمایان روز اربعین و زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم تدابیر و اقدامات نظیر تأمین زیرساخت‌های لازم جهت برپایی موکب مردمی در سطح منطقه، برپایی‌ایستگاه‌های استراحت و سایه‌بان جهت رفاه حال زائرین باتوجه به گرمای سال جاری، نصب تابلو‌های اطلاع‌رسانی خدمات عمومی در طول مسیر و… اتخاذ شده است.

🔸دوی به انجام اقدامات و تمهیدات ترافیکی لازم به منظور تردد روان در روز اربعین اشاره کرد و گفت: جانمایی پارکینگ، آمادگی مساجد و مدارس در محدوده مسیر پیاده روی، فضا‌سازی محیطی مسیر، حضور نیرو‌های امدادی و اکیپ‌های خدمات‌رسان اداره مدیریت پسماند، مهیا‌سازی فضا جهت برگزاری نماز جماعت ازسایر اقدامات انجام شده برای برگزاری این رویداد عظیم است.

🔸 شیری در پایان افزود: همچنین موکب پذیرایی و فرهنگی با مشارکت نیرو‌های جهادی، مردمی و بسیج در مسیر میدان خراسان تا میدان شوش برای میزبانی از عزاداران حسینی و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت (ع) مهیا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا