اجرای ۱۰۴ پروژه توسعه محله ای من شهردارم در منطقه یک

تعداد ۱۰۴ پروژه توسعه محله ای که به درخواست شهروندان در طرح من شهردارم ۲ احصا شده بود، در دستور کار مدیریت شهری منطقه یک قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران در بازدید از پروژه های شرق منطقه یک  گفت: تحقق درخواست های شهروندان در طرح من شهردارم در اولویت اقدامات معاونت های اجرایی قرار دارد و بر همین اساس ۳۵ پروژه فنی و عمرانی، ۸ پروژه حمل و نقل و ترافیک و ۶۱ پروژه خدمات شهری و محیط زیست در منطقه در حال کار است.

او در این بازدید که شامل بیش از ۱۰ پروژه بود ساماندهی فضای خاکی مقابل مسجد امام علی (ع) و پیاده راه درختی شهرک شهید محلاتی را از درخواست های شهروندان این محل دانست و افزود: با هدف ساماندهی به این فضا و جلوگیری از تردد نا ایمن شهروندان با ۴۰۰ متر مربع کول گذاری فضای موجود ساماندهی و آماده کاشت فضای سبز شد و پیاده راه درختی نیز به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع با بهره گیری از وجود درختان کاج قدیمی، در دستور کار قرار گرفت.

صباغ در این بازدید وضعیت پیشرفت مجموعه ورزشی ازگل که در ۴ طبقه به مساحت ۴ هزار و ۷۰۰ متر مربع در حال ساخت است، احداث اسکان کارگری نواحی یک و نه محله اراج با پذیرش ۲۵۰ کارگر خدمات شهری و فاز دوم تفرجگاه خرگوش دره به مساحت ۱۰ هزار متر مربع را بررسی و بر سرعت بخشی آنها تاکید کرد.

گفتنی است در این بازدید مراحل ساماندهی سرویس های بهداشتی بوستان ها و احداث دیوارهای حائل نیز رصد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا