پیام تسلیت فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور در پی حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان

حسین فسایی با صدور پیامی حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفت.

🏴در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله وانا الیه راجعون
بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ؟
بار دیگر دست خون ریز استکبار از آستین عوامل خودباخته بیرون آمد و در اقدامی تروریستی و مذبوحانه، تعدادی از هموطنان عزیز و زوّار گرانقدر سردار دلها ، سیدالشهداء جبهه مقاومت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی را در چهارمین سالگرد او به شهادت رساندند.

آن‌ها که در یک حرکت ددمنشانه سردار جبهه‌ی مقاومت را شب‌هنگام به شهادت رساندند امروز هم در سالگرد سردار دل‌های آزادگان جهان، باز نتوانستند عظمت و بزرگی حاج قاسم را تحمل کنند و این بار با حرکت پلید و ناجوانمردانه‌ی خود در به شهادت رساندن تعدادی از هم‌وطنان با اقدامی تروریستی، یک بار دیگر خوی شیطانی خود را به نمایش گذاشتند. اما این سیاه‌رویان عصر حاضر بدانند که ملت ما نه تنها هیچ‌گاه به‌واسطه‌ی این قبیل تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا و حاج قاسم عزیز، دست نخواهد کشید، بلکه عزم خود در ریشه‌کن نمودن رژیم نامشروع صهیونیستی تا پاک کردن آن‌ها از صحنه و صفحه‌ روزگار لحظه‌ای از تلاش باز نخواهد ایستاد.

اینجانب ضمن محکومیت شدید این حادثه‌ تروریستی و ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای عزیز، صبر و سکینه‌ الهی را برای آنان و برای مجروحان این حادثه آرزوی بهبودی و سلامتی می‌نمایم.

🗓چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ حسین فسایی فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا