معیشت مردم جز با بهبود صنعت کشور محقق نخواهد شد

رییس خانه صمت البرز گفت: برگزاری چنین کارگروه هایی در خانه صمت نوید بخش روزهای بهتری برای صنعت و اقتصاد استان را رقم خواهد زد.

به گزارش مسیحا اقتداریان خبرنگار خبر مهم؛ شامگاه دوشنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۱هفدمین جلسه هیئت مدیره خانه صمت استان البرز جهت بررسی مشکلات صنعت استان برگزار شد.
رضا رضایی رییس خانه صمت استان البرز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط خانه صمت گفت: از اهم فعالیت هایی که در این فاصله صورت گرفته، می توان به برگزاری کارگروه های فنی متعدد اعم از ستادتسهیلات،ستادتسهیل و رونق تولید و دیگر اقداماتی که موجب ارتباط بهترصنعتگران با بدنه دستگاه های اجرایی از جمله بانک ها شده است، اشاره کرد.
رضایی افزود: قطعا، برگزاری چنین کارگروه هایی در خانه صمت نوید بخش روزهای بهتری برای صنعت و اقتصاد استان را رقم خواهد زد.
رییس هیئت مدیره خانه صمت خاطرنشان کرد:پیرو نام گذاری سال جاری تحت عنوان دانش بنیان و با عنایت به اهمیت و جایگاه اقتصاد در کشور مقرر شده، هزینه هایی که در صنایع و کارخانه ها جهت بخش تحقیق و توسعه صورت می گیرد تا سقف ۷۰میلیارد تومان جزو هزینه های مورد تایید اداره مالیات قرارگیرد و از درآمدهای تولیدکنندگان کسر شود.
وی با بیان این که، نگاه حاکمیت توجه ویژه به بخش اقتصادی است، تصریح کرد: به همین دلیل است که در بخش دانش بنیان و در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دنبال بهره وری اقتصادی با پیوست دانش بنیان ها هستند.
رضایی در بخش دیگری از سخنان به این نکته که، پیش ترخلاقیت ها و تولیدات شرکت های دانش بنیان در مسیر عملیاتی شدن در صنایع متوسط و بزرگ مورد بی مهری قرار می گرفت، اذعان داشت: لذا تغییر نگاه حاکمیت به موضوع دانش بنیان ها موجب شد، واحد‌های تحقیق و توسعه صنایع، جدی گرفته شوند.
رضایی در ادامه گفت:معیشت مردم یکی از اولویت های دولت است و این مهم جز با بهبود صنعت کشور محقق نخواهد شد و پیرو همین موضوع است که دولت جایگاه ویژه ای برای صنعت کشور قائل است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا