در یکصد و نوزدهمین پویش امید و افتخار انجام شد؛ افتتاح ۱۵۰ پروژه شهری در منطقه ۱۵ تهران

🔶 آیین افتتاح و بهره برداری از ۱۵۰ پروژه شهرداری منطقه ۱۵، با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، محمد شیری شهردار منطقه در پایانه خاور شهر برگزار شد.

📝 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهری شهرداری منطقه ۱۵، که در قالب صد ونوزدهمین پویش «امید و افتخار» برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت گفت: امروز ۱۵۰ پروژه در سطح منطقه ۱۵، با اعتباری معادل ۸۲۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

🔸 به گفته او، ارائه خدمات در نقاط مختلف منطقه ۱۵ نشان می‌دهد که شهرداری تهران از نقاط منفصل شهری غافل نیست و خدمات در تمامی نقاط تهران به ویژه نقاط منفصله شهری به شهروندان ارائه می‌شود.

🔸 شهردار منطقه ضمن تقدیر ازخدمات شایان و ارزنده مدیران اسبق این منطقه افزود: انصافا در دوران پیش خدمات شایسته ای انجام شده است و برخی از این پروژه ها در سنوات گذشته آغاز و امروز شاهد بهره برداری و افتتاح آنها هستیم.

🔸 شیری در توضیح پروژه ها ادامه داد: از مهمترین اقدامات انجام شده احداث رمپ و لوپ بزرگراه شهید نجفی رستگار به شهرک رضویه،  احداث و راه اندازی دسترسی های بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه شهید نجفی رستگار، ایجاد دسترسی های بزرگراهی چون بزرگراه شهید نجفی رستگار به خیابان های هنرستان و امام خمینی (ره)، تکمیل و راه اندازی کندرو جنوبی شهید نجفی رستگار حدفاصل مترو دولت آباد تا مشیریه واحداث کندرو های جنوبی محور امام رضا(ع) از جمله این پروژه ها است.

🔸 به گفته او؛ احداث بوستان کوی آزادی، احداث پایانه خاورشهر، تملک و بازگشایی چندین معبر و محله، توسعه فضای بوستان سبز و برق رسانی  بوستان نرجس خاتون (س)، بهسازی، تجهیز و راه اندازی مجموعه ورزشی بوستان پردیس بانوان، بازپیرایی و ایمن سازی بوستان های منطقه،  اجرای رفیوژ میانی در معابر مختلف، مناسب سازی و پیاده روسازی ، مرمت ایستگاه های BRT در بزرگراه بعثت و خاوران، احداث سومین  خانه کشتی به نام برادران شهید خدمت، بهسازی و تعویض ۹چمن زمین ورزشی، بازسازی و محوطه سازی مقبره الشهدای خاورشهر و ده ها پروژه کوچک و بزرگ دیگر از جمله مهم ترین پروژه های افتتاح شده در امروز است.

🔸 شیری در ادامه به دستاوردهای منطقه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: کسب رتبه نخست شهر تهران به لحاظ بهسازی معابر با پخش بیش از  ۱۰۱ هزار تن آسفالت، رتبه نخست میان مناطق ۲۲ گانه با صدور ۱۵۰۰ پروانه ساختمانی و نوسازی هزار و ۲۰۰ پلاک در بافت فرسوده،  مشارکت بینظیر شهروندان باب الرضای تهران در بزرگترین نظرسنجی مردمی پایتخت با ۱۴۰ هزار رای مردمی و کسب رتبه اول تهران به لحاظ مشارکت شهروندان در میان سایر مناطق از جمله دستاور‌های مدیریت شهری منطقه است که با  حمایت شهردار محترم تهران ، اعضای شورای شهر و تلاش همکارانم محقق شد.

🔸 شهردار منطقه در پایان با اشاره به اینکه مدیریت شهری منطقه برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تمام تلاش خود را به کار بسته است اظهار امیدواری کرد: خداوند توفیق دهد خدمتگزاران خوبی برای شهر تهران و شهروندان باشیم.

🔸 آیین افتتاح و بهره برداری از ۱۵۰ پروژه شهرداری منطقه ۱۵، با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵، امروز در پایانه خاور شهر برگزار و در پایان مراسم از مادر شهید مدافع حرم امیر علی محمدیان تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا