بیانیه فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور در راستای خدمت رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان

فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور در راستای خدمت رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

با نهایت ناراحتی و همدردی با مردم عزیز سیستان و بلوچستان که در روزهای گذشته با سیلاب، واقعه‌ای ناگوار مواجه شده‌اند، جانفشانی می‌نمایم.
این فاجعه ناگوار که به عنوان یکی از بزرگترین آسیب‌های طبیعی این منطقه در دهه‌های اخیر شناخته شده است، زندگی و اموال ارزشمند مردم را به طور جدی تهدید کرده است.
در این زمان دشوار، ما همه به یک دنیای بدون مرز از همدردی و همبستگی نیاز داریم. مردم مظلوم سیستان و بلوچستان، به دلیل این سیلاب بیدادگرانه نیازمند کمک و حمایت ما هستند.
از نیروهای امدادرسان، مقامات محلی و ملی و همه‌ی افرادی که به هر شکلی می‌توانند کمک کننده باشند، تقاضا دارم که با همکاری و اتحاد، مردم سیستان و بلوچستان را در این لحظات دشوار یاری نمایند و باعث تسریع در بازسازی و بهبود وضعیت این منطقه گردند.
امیدوارم که با اجتماعی که همه فکرش به مصلحت عمومی و کمک به مردم سیستان و بلوچستان است، بتوانیم به زودی این مشکلات را از بین ببریم و در کنار یکدیگر موید روزهای بهتر و آرام‌تری باشیم.
همراهی، همدردی و همبستگی من با مردم سیستان و بلوچستان است. همچنین از تلاش های بی دریغ همه زحمتکشان و امدادرسانان در مناطق متضرر قدردانی می‌نمایم.

حسین فسائی _ فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا