استاندارد حلقه ارتباطی و زبان مشترک بین بنگاه‌های اقتصادی و علمی پژوهشی

به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان البرز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

به گزارش مسیحا اقتداریان خبرنگار خبر مهم؛ نازنین مصلح سرپرست معاونت استاندارد سازی و آموزش استاندارد البرز با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت موضوع این اداره کل جهت ترویج و ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان، غرفه ای بر پا نمود و کارشناسان مربوطه پاسخگوی سوالات مراجعین در حوزه های مرتبط با استاندارد بودند.

او خاطرنشان کرد: حمایت از محصولات دانش بنیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان حلقه ارتباطی و زبان مشترک بین بنگاه‌های اقتصادی و علمی پژوهشی مصمم است با بهره گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، در خصوص تدوین استاندارد و استاندارد سازی بیش از گذشته همکاری داشته باشد.

مصلح گفت: در حوزه استاندارد سازی ملی و بین المللی، دانشگاهیان و پژوهشگران به عنوان ذینفعان کلیدی و کاربران علمی استانداردها، نقش موثری در شناسایی و حفظ منافع ملی، مشارکت در فعالیت‌های صحه گذاری روش‌ها و فرآیندها دارند که ماحصل این هماهنگی ارتباط بهتر و اثربخش بنگاه‌های اقتصادی با دانشگاه‌ها و تدوین استانداردهای ملی و بین المللی متناسب با راهبرد حفظ منافع ملی در کنار تضمین کیفیت، ارتقاء فناوری تولید و خدمات و رونق کسب و کار می‌باشد.

شایان ذکر است در مراسم اختتامیه نمایشگاه از استعدادهای خلاق، نوآور و کارآفرین در تخصص های شهری و روستایی و صنعتگران خلاق نیز تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا