غرفه ‌های میادین طبق قوانین مالی شهرداری به درستی واگذار شود

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری کرج و مدیریت شهری واگذاری غرفه ‌های میادین در بازار روز را طبق قوانین شهرداری به درستی انجام داد.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم؛ محمد اسدیان در نطق پیش از دستور یکصد و شصت و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر در خصوص سودجویان و تضییع حقوق شهرداری در خصوص قرارداد واگذاری حق بهره برداری عرصه بازار و توقف وضع موجود قرارداد غرفه ها اظهارداشت: متأسفانه در سال‌های گذشته شاهد واگذاری بی ضابطه غرف میدان میوه و تره بار به برخی افراد در بازار میوه و تره بار بازار رو ز پردیسان بودیم.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج به ‌قانون ماده واحده قانون نحوه واگذاری اماکن و میادین و غرفه توزیع میوه اشاره کرد و افزود: آیین‌نامه اجرایی و شرایط واگذاری مدت و نحوه استفاده از غرفه ها رعایت شود و از انحصار افراد و واسطه ها خارج شود .

اسدیان در بخش دیگری از تذکرش با انتقاد از تاخیر در پروژه تقاطع غیر همسطح بلوار موذن به بزرگراه شمالی اذعان کرد: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار موذن – جمهوری به کندی در حال انجام است و زمان بهره برد اری و روزشمار تابلو آن با و ضعیت پروژه یکسان نیست.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: برای تسهیل در عبور و مرور مردم از شهردار تقاضا می شود هر چه سریعتر نسبت به پی گیری اتمام پروژه اقد ام و نتایج آن را به شورای شهر اعلام کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا