خدمت ادامه دارد؛ پیشرفت ۸۵ درصدی پایانه مسافربری ثامن الحجج(ع) در منطقه ۱۵

🔶 شهردار منطقه ۱۵، از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پایانه مسافربری اتوبوسرانی و تاکسیرانی ثامن الحجج (ع) در محله مسعودیه این منطقه با هدف تسهیل تردد شهروندان خبر داد.

✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به درخواست اهالی محله مسعودیه مبنی برساخت یک پایانه مسافربری در این محدوده  گفت: ضرورت تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در محله ایی با وسعت ۲۲۳ هکتاری و برخورداری ۷۵ هزار نفر جمعیت در ناحیه شش  باب الرضای تهران حائز اهمیت بود.

🔸 به گفته وی؛  به همین منظور احداث یک پایانه مسافربری اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای خدمات رسانی شایسته به شهروندان این محله در دستور کار مدیریت شهری منطقه  قرار گرفت.

🔸 شیری اضافه کرد: این پایانه در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع در بزرگراه امام رضا(ع) میدان آقانور محله مسعودیه با هدف ساماندهی حمل و نقل عمومی، بهبود خدمات، ایجاد نظم و افزایش ایمنی و با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در مراحل پایانی است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

🔸 شهردار منطقه گفت: در این پایانه یک ساختمان یک طبقه به مساحت ۱۳۰ مترمربع شامل دو دفتر اداری ویژه تاکسیرانی و اتوبوسرانی ، نمازخانه آقایان و بانوان، ۴ چشمه سرویس بهداشتی ( دو چشمه ویژه معلولان) در حال احداث است، که مراحل نازک کاری شامل کاشکی کاری و سرامیک آن به اتمام رسیده و پروژه در مرحله اجرای نصب تاسیسات  برقی است.

🔸 شیری به اقدامات حوزه ترافیک در این پروژه نیز اشاره کرد و گفت: ۴ سکو اتوبوسرانی و تاکسیرانی در این پایانه احداث و مراحل مسقف سازی نیز توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام خواهد شد.

🔸 وی ادامه داد: با بهره برداری از این پایانه، امکان جابجایی مسافران خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی به مقصدهای میدان راه آهن، آزادی، پل تهران‌نو، میدان رسالت، مترو ترمینال جنوب، چهارراه تهرانپارس، پایانه شهید سروری و میدان شهدا تسهیل می‌شود.

🔸 شهردار منطقه در پایان افزود: ساماندهی حمل و نقل عمومی، بهبود خدمات، ایجاد نظم و افزایش ایمنی از اهداف این پروژه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا