برخورداری تمامی اقشار جامعه از بیمه اجتماعی یکی از مولفه های،عدالت اجتماعی و توسعه یافتگی جوامع است

علی حدادی در دیدار با سرپرست صندوق استان البرز گفت: موضوع بیمه اجتماعی برای روستائیان و عشایر مغفول مانده و نیاز به توجه بیشتری دارد.
به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، فواد محمدی سرپرست صندوق استان با حضور در دفتر علی حدادی نماینده مردم شهرستان های نظرآباد، طالقان، ساوجبلاغ و چهارباغ درمجلس شورای اسلامی، با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حدادی با اشاره به برنامه هفتم توسعه گفت: در برنامه هفتم توسعه نسبت به موضوع بیمه اجتماعی برای روستائیان و عشایر توجه ویژه ای شده است.
وی افزود: موضوع بیمه اجتماعی برای قشر روستائی، عشایری، کشاورزان و … مغفول مانده و نیاز به تبیین و توجه بیشتری دارد.
محمدی سرپرست صندوق استان نیز با اشاره به آمار استان گفت: در استان البرز تا کنون حدود ۲۱ هزار نفر عضو صندوق شده اند که حدود ۱۱۰۰ خانوار به واسطه بازنشستگی، فوت و یا ازکارافتادگی سرپرست خانوار از خدمات و مزایای صندوق بهره مند شده اند.
محمدی عنوان کرد: پیش از انتخابات اقدامات قابل توجهی نظیر ایجاد پویش من رأی میدهم، پرداخت تسهیلات بدون بهره و بدون نیاز به ضامن و حتی حضور در بانک به جامعه هدف، ارائه خدمات بیمه تکمیل درمان به مستمری بگیران صندوق و …در راستای ایجاد رضایتمندی توسط صندوق انجام پذیرفت.
سرپرست صندوق استان تصریح کرد: برخورداری تمامی اقشار جامعه از بیمه اجتماعی یکی از مولفه های عدالت اجتماعی و توسعه یافتگی جوامع می باشد که رسالت صندوق ارائه خدمات بیمه اجتماعی به جامعه مولد و زحمتکش کشاورز، روستائی و عشایر است.
محمدی تأکید کرد: صندوق به جهت تسهیل در عضویت اقشار مختلف جامعه، سطوح درآمدی هشت گانه ایجاد نموده است تا افراد با هر سطح درآمدی ای بتوانند از مزایا و خدمات بیمه اجتماعی بهره مند شوند.
وی در پایان با اشاره به میزان ضریب نفوذ صندوق در استان خاطرنشان کرد: امید است با همکاری و تعامل بیش از پیش نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صندوق شاهد گسترش چتر پوشش بیمه اجتماعی صندوق در سطح جامعه باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا