براساس ارزیابی اداره کل امور مالی و اموال شهرداری تهران: شهرداری منطقه ۱۵، پیشرو در برقراری انضباط مالی حساب های ۱۴۰۲ معرفی شد

🔶 شهرداری منطقه ۱۵، به عنوان یکی از مناطق و حوزه‌های برتر در میزان برقراری انضباط مالی و فرآیند بستن حساب ها ۱۴۰۲ در موعد مقرر، معرفی شد.

✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه گفت: براساس گزارش ارزیابی اداره کل امور مالی و اموال شهرداری تهران، منطقه۱۵ در خصوص تکالیف حسابرسی تعیین شده در بستن حساب های مالی و میزان برقراری انضباط مالی، موفق به کسب رتبه برتر در میان مناطق ۲۲ گانه تهران شد.

🔸 شیری با بیان اینکه ارزیابی صورت گرفته براساس شاخص های تعیین شده اداره کل مالی و حسابرسی شهرداری تهران انجام شده است افزود: تعیین تکلیف مطالبات ثبت شده در حساب های پرداختی، اصلاح حساب، پیاده سازی انضباط مالی و……. از جمله اقدامات منطقه در اجرای فرایند بستن حساب ها بود که به عنوان منطقه پیشرو شناخته شد.

🔸 شهردار منطقه در پایان از تلاش همکاران در تمامی معاونت های اجرایی و ادارات ذیربط که در اجرای این فرایند همکاری داشتند قدردانی کرد و گفت: روند ارتقای شفافیت و انضباط مالی در سال جاری و روزهای پیش رو همچنان ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا