با مشارکت مدیریت شهری فردیس و مپنا راه اندازی می شود؛ اولین پارک علم و فناوری ویژه کودک و نوجوان در فردیس

رئیس شوراى اسلامی شهر و شهردارفردیس ضمن بازدید از برخی شرکت هاى زیر مجموعه گروه مپنا در خصوص تعامل و همکاری بیشتر بین دو مجموعه و ارائه خدماتی توسط این مجموعه در حیطه مسوولیت اجتماعی  به شهروندان گفتگو کردند.
به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، در این بازدید که با حضور محمدرضا احمدى نژاد ، حمید یعقوبى، مدیران روابط عمومی و منطقه ۱ شهردارى فردیس با همراهی جمعی از مدیران مجموعه مپنا از جمله مدیر شرکت مکو غیره  از برخی شرکت های زیرمجموعه گروه مپنا انجام شد، ایجاد تعامل با شهردارى فردیس در دستور کار قرارگرفت و مدیران شهری فردیس در جریان تولید محصولات مجموعه مپنا قرار گرفتند.
با توجه به قرارداشتن مجموعه مپنا در شهر فردیس و استفاده از امکانات و خدمات این شهر، در راستاى مسئولیت اجتماعى مجموعه مپنا، طی توافقی بین مدیریت شهری فردیس و شرکت مکو ، ایجاد یک پارک علم و فن آورى ویژه کودکان و دانش آموزان  با مشارکت شهرداری فردیس در دستور کار قرارگرفت. این مجموعه علمی در ساختمان شهرداری فردیس واقع در پارک بهشت بلوار منظریه تأسیس و راه اندازى خواهد شد.
در جریان این بازدید دکتر رفان مدیرعامل شرکت مکو از خدمات ارزنده و شایسته مدیریت شهرى فردیس در سطح شهر و در مجموعه مپنا تقدیرو تشکر کرد و در خصوص اجراى برنامه هاى اجتماعى،علمى و تخصصى درفردیس  با مشارکت شهردارى اعلام آمادگى کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا