استاندار البرز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان عنوان کرد: قضاوت تصمیمات امروز ما بر عهده نگاه تیزبین آیندگان

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طرح های توسعه روستاهای استان در گرو توجیه جمعیت جوان و تامین مسکن ساکنان روستا بویژه جوانان طی اهداف نهضت ملی مسکن خواهد بود.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، مجتبی عبداللهی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که روز شنبه ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۳ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه و محکوم کردن این اقدام تروریستی صهیونیست ها، افزود: ضرورت دارد که تمامی مصوبات ۱۰ سال اخیر این شورا توسط فرمانداران و در نهایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دستگاه‌های نظارتی استان رصد شود و تخلفات و روند تحقق آنها مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس عدم تحقق مصوبات احصا شده و متخلفان به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

عبداللهی بر ضرورت مقابله جدی با ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی سبز و کشاورزی استان تاکیدکرد و گفت: ما باید امانت دار محیط زیست، فضای سبز، کشاورزی و باغ های استان برای نسل های آینده هستیم و آیندگان اقدامات و تصمیمات ما را قضاوت می کنند.
وی افزود: با توسعه ساخت ویلاها، علاوه بر از بین رفتن اراضی سبز و کشاورزی عمومی و منابع آب استان، سرمایه و نقدینگی مردم نیز هدر می رود و به مرور زمان ارزش خود را از دست می دهد.

استاندار البرز به طرح های الحاق به روستاهای استان با توجه به تقاضای روستاییان اشاره کرد و گفت: طرح های توسعه روستاهای استان در گرو توجیه جمعیت جوان و تامین مسکن و اشتغال ساکنان روستا بویژه جوانان طی اهداف نهضت ملی مسکن خواهد بود.

وی افزود: تمامی مواردی که در این شورا مطرح می‌شود در کارگروه های تخصصی مورد بحث و بررسی و بازدید های میدانی قرار گرفته و در نتیجه جهت رای گیری و اتخاذ تدبیر نهایی در این نشست ارائه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا