تقدیر استاندار از همت و تلاش رئیس اتاق بازرگانی البرز در برگزاری مستمر جلسات شورای گفت‌وگوی استان

استاندار البرز در یکصدودهمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌ خصوصی البرز که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش‌ خصوصی عضو این شورا در مجموعه دهکده سلامت محب شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، با اهداء لوح سپاس از همت و پشتکار رئیس اتاق بازرگانی البرز در برگزاری مستمر جلسات این شورا با اهداء لوح تقدیر، تجلیل کرد.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، به گفته دکتر عبداللهی، برگزاری مستمر جلسات شورای گفت‌وگو یک ابزار موثر در ایجاد تعامل و هم‌فکری میان بخش‌‌ خصوصی و دولت است و نقش به‌سزایی در حل مسائل و چالش‌های استان و تسهیل روند تصمیم‌گیری‌ها در این حوزه ایفاد می‌کند.

در ادامه پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز نیز ابراز امیدواری کرد که با ادامه روند همکاری میان دولت و بخش خصوصی و دولت، پیشرفت‌های بیشتری در راستای توسعه استان انجام شود‌.

وی ضمن تشکر از استاندار و اعضای شورای گفت‌وگو، بر ادامه همکاری و تلاش برای بهبود وضعیت استان از طریق برگزاری نشست‌های مهم تعاملی همچون شورای گفت‌وگو تاکید کرد.

رئیس اتاق بازرگانی البرز عنوان کرد: تقدیر از مدیران بخش‌ خصوصی توسط دولتمردان، نشان از توجه ویژه مسئولان به نقش مؤثر فعالان این عرصه در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا